ALGEMEEN

Ja. Shoppen op bouw-elektro.be is 100% veilig!

Ja hoor. De info van je shop-account kan je op ieder moment zelf wijzigen op bouw-elektro.be/mijn-account.

Ja, dat kan mits deze nog niet verpakt is en verzonden. Als je jouw bestelling wil annuleren, bel dan even naar ons op het nummer: 0497/262709

We doen er alles aan om jouw pakje zo snel mogelijk te leveren. Hierdoor is het niet aangewezen om tussen je bestelling en de levering iets te wijzigen.

Dat kan zeker! Je kiest bij je bestelling voor afhaling in ons magazijn. Uw ontvangt een mail wanneer je bestelling klaar staat voor afhaling met onze afhaaluren.

Gemiddeld wordt je pakje binnen de 3 werkdagen geleverd. 

Je krijgt het aankoopbedrag terug via dezelfde weg als de originele betaling. Het aankoopbedrag staat binnen 5 werkdagen op jouw bankrekening. Heb je met een creditcard betaald? Dan ontvang je het bedrag binnen 14 dagen op het creditcard statement.

Volgende artikels worden niet teruggenomen:

·         Artikels die op maat werden gemaakt

·         Artikels op bestelling

·         Kabel of draad die per meter wordt verkocht

·         Rollen kabel of draad waarbij de verpakking is geopend

·         Batterijen

.         Alle producten met verzegeling of zegel

Tijdens de feestdagen is het erg druk, bestel je cadeautjes dus op tijd:

  • Plaats je bestelling voor 18 december en ontvang je pakje voor kerst.
  • Plaats je bestelling voor 24 december en ontvang je pakje voor oudejaarsavond.

BETALINGEN

Je hebt de keuze tussen verschillende betalingswijzen. Deze worden aangeboden op het moment van aankoop.

Wij adviseren je om een tweede betaalpoging te ondernemen. Mogelijks zijn er verkeerde gegevens ingevuld of is er een éénmalige storing. Lukt dit niet neem dan contact met ons via telefoon of mail.

Je ontvangt een factuur via mail zodra je bestelling is afgerond. Je kan dit ook altijd terugvinden in je account.

We garanderen een 100% veilige betaling via onze partner Mollie, een betaalprovider die hoge eisen stelt aan veilig en betrouwbaar online betalen. Alle betalingen vinden plaats via een beveiligde verbinding, dit kan je zien aan het adres van de betaalpagina dat begint met https://. Alle betalingen vinden plaats aan Mollie, dit zal je ook op je rekeningafschrift terugzien. Mollie verifieert de betaalgegevens en informeert Bouw-Elektro wanneer de betaling in orde is en de bestelling geleverd mag worden. Bouw-Elektro heeft geen inzicht in je kaartgegevens en uiteraard worden je betaalgegevens nooit aan derde partijen verstrekt.

Het is niet mogelijk om een bestelling te plaatsen en de betaling achteraf te volbrengen. Alle bestellingen dienen steeds vooraf verrekend te worden via de beschikbare betaalmethoden.

Ja, alle prijzen in de webshop zijn in euro en inclusief 21% btw.

Via jouw online account kun je al jouw orders gemakkelijk digitaal bekijken. Dat doe je door via ‘Mijn account’ naar ‘Bestellingen’ te navigeren. Je hoeft jouw papieren orderoverzicht dus niet te bewaren om ze achteraf te bekijken!

RETOURNEREN

Je krijgt het aankoopbedrag terug via dezelfde weg als de originele betaling. Het aankoopbedrag staat binnen 5 werkdagen op jouw bankrekening. Heb je met een creditcard betaald? Dan ontvang je het bedrag binnen 14 dagen op het creditcard statement.

Volgende artikels worden niet teruggenomen:

·         Artikels die op maat werden gemaakt

·         Artikels op bestelling

·         Kabel of draad die per meter wordt verkocht

·         Rollen kabel of draad waarbij de verpakking is geopend

·         Batterijen

.         Alle producten met verzegeling of zegel

Zodra we jouw teruggezonden artikelen ontvangen hebben, brengen we je daarvan per e-mail op de hoogte.

BESTELLEN

  • Ga naar het artikel dat je wenst te bestellen.
  • Selecteer de gewenste kleur en maat.
  • Klik op de bestelknop, het artikel wordt nu aan je winkelmand toegevoegd.
  • Ga naar je winkelmand, je vindt deze rechtsboven via het icoon van de winkeltas.
  • Controleer of je de juiste artikelen aan de winkelmand hebt toegevoegd.
  • Je kan in dit menu direct doorgaan naar de kassa (afrekenen) of bekijk je winkelwagen via de knop onderin het menu. Heb je een kortingscode? Dan kan je deze in de winkelwagen invullen.
  • Kies vervolgens de gewenste verzend- en betaalmethode en vul je gegevens in.
  • Voor het plaatsen van de bestelling moet je akkoord gaan met de verkoopvoorwaarden.
  • Vink het vakje aan en klik op de knop bestelling plaatsen.
  • Je wordt nu doorverwezen naar de betaalomgeving waar je de betaling kan doen.
  • Als de betaling correct is gebeurd, zal er een succespagina worden getoond. Ook zal een orderbevestiging per e-mail naar je verzonden worden.
  • Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantendienst op het nummer 0497/262709 Wij kijken vervolgens of het nog mogelijk is om je bestelling te annuleren.

    Het is niet verplicht om je te registeren, maar een online account biedt wel een aantal voordelen. Met een online account worden je gegevens bij elk order automatisch ingevuld. Ook heb je een handig overzicht van al je bestellingen. Als je dat liever niet wil, kan je ook als gast bestellen.

    Na het betalen van je bestelling krijg je een pagina te zien met de bevestiging van je order en je ordernummer.
    Je krijgt ook een orderbevestiging via e-mail toegestuurd en zal op de hoogte worden gehouden van de orderstatus.

    Ja hoor, in de bestelpagina kan je kiezen voor een ander afleveradres dan je factuuradres.
    Staat het afleveradres op naam van een bedrijf, geef dan duidelijk de bedrijfsnaam aan in het daarvoor bestemde veld. Zo ben je zeker dat je pakket op de juiste plaats bezorgd zal worden.

    Ja, dat kan! Onze website past zich automatisch aan je scherm aan. Het bestelproces verloopt zoals het bestellen via een desktop computer.
    Betalingen kunnen eenvoudig gebeuren zonder kaartlezer via de Bancontact-app of via Paypal.

    Zodra je bestelling betaald is, doen wij er alles aan om je pakket zo snel mogelijk te leveren. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om de producten in je bestelling te wijzigen.

    Heb je een fout in je leveringsadres? Zolang het pakket nog niet klaargemaakt is voor verzending, kunnen wij het leveringsadres voor je aanpassen. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk telefonisch contact op met onze klantendienst via het nummer 0497/262709

    Jazeker! Shoppen op onze webshop is 100% veilig!

    Onze betaalpartner, Mollie, is houder van het PCI DSS-certificaat. Dit houdt in dat uw kredietkaartgegevens bij elke online aankoop via de Bouw-Elektro shop optimaal beschermd worden.

    BEZORGING & AFHALEN

    Ja, dat kan. We houden je via e-mail op de hoogte van elke stap. Van bevestiging van de bestelling tot je jouw pakje in handen hebt.

    Ja, De bestelling zal wel eerst online moeten gebeuren waardoor je de keuze hebt om af te halen in ons magazijn.

    Gemiddeld wordt je pakje binnen de 3 werkdagen geleverd. De geschatte leverdatum vind je ook altijd in je orderbevestigingsmail.

    Geen probleem! Bpost levert jouw bestelling in het dichtstbijzijnde postpunt. De postbode laat een briefje in je brievenbus achter om te laten weten waar je terecht kan.

    We bewaren een order van de webshop minstens 14 dagen. We sturen je regelmatig een reminder. Als jouw pakje in een postpunt van Bpost geleverd werd, wacht het daar 14 dagen op jou. Als je binnen die termijn niet bent langs geweest om het op te halen, wordt het naar ons teruggestuurd.

    We verpakken en verzenden onze artikelen altijd met de grootste zorg. Op die manier wordt de kans op schade tijdens de verzending tot een minimum herleid.

    Ja hoor, in de bestelpagina kan je kiezen voor een ander afleveradres dan je factuuradres.
    Staat het afleveradres op naam van een bedrijf, geef dan duidelijk de bedrijfsnaam aan in het daarvoor bestemde veld. Zo ben je zeker dat je pakket op de juiste plaats bezorgd zal worden.